UTISCI UČESNIKA TRENINGA 27.-28.03.2012.


            

       Brzo i kvalitetno savladavanje znanja iz oblasti spoljne trgovine, deviznog i carinskog poslovanja, bilo mi je neophodno zbog posla koji radim. Odlučila sam da dođem na trening kod gospođe Trifunović, i jako sam srećna što sam  napravila odličan izbor.  Trening je po svakoj stavci odrađen na visoko profesionalnom – stručnom nivou.   Zahvaljujem se gospođi Trifunović, što je uspela da nam kroz interaktivni način rada sa lakoćom prenese i objasni složene propise, tako da sam više nego sigurna da  ću ubuduće poslove iz oblasti spoljne trgovine i deviznog poslovanja raditi samostalno i to sa lakoćom i razumevanjem.  Najtoplije preporučujem trening svima koji su na bilo koji način uključeni u poslove spoljne trgovine.  Sigurna sam da će sa  g-đom  Trifunović sa lakoćom savladati i razjasniti mnoge nepoznanice u šumi naših propisa.

Ovim putem se zahvaljujem g-đi Trifunović na sjajnoj edukaciji, i unapred se radujem daljoj saradnji.

Tamara Aleksandrić, KSB Pumpe i armature d.o.o., Beograd

Uradio sam pravu stvar došavši na spoljnotrgovinski trening kod g-đe Trifunović. Svoje znanje odlično prenosi na učesnike treninga. Sa lakoćom  primenjujem stečeno znanje na konkretnim spoljnotrgovinskim i deviznim poslovima. Ova dvodnevna edukacija, mnogo mi znači, jer sam na ovaj način dobio sistematizovane sve nove propise, sa konkretnim uputstvima, kako da ih sprovedem u praksi. Na ovaj način uštedeo sam mnogo vremena u sklapanju mozaika između zakona, odluka, propisa, uredbi i uputstava koja treba primeniti. Drugim rečima, ovaj trening namenjen je kako početnicima tako i ljudima koji su već u poslu. S obzirom da su se nedavno promenili svi zakoni iz ove oblasti, što znači da su nova i podzakonska akta, a da su ostala na snazi i neka stara, potrebno je veliko znanje a posebno vreme – što je svima ograničavajući faktor u životu. Ovako, dobili smo sve pripremljeno i sistematizovano, naravno sa puno objašnjenja i već urađenim konkretnim primerima. Nešto što mi je do nedavno zadavalo glavobolju, sada mi je postalo vrlo jednostavno i primenljivo.  Veliko hvala g-đi Trifunović, i mogu da kažem, do sledećeg seminara srdačan pozdrav!

Miodrag Šapić, direktor preduzeća  GALEBOROUGH Co. Ltd d.o.o., Beograd

Vlasnik sam knjigovodstvene agencije. Naši klijenti traže sve veći broj usluga i znanja koja nisu predmet poslovanja knjigovodstvenih agencija. Očekuju od nas da  sve znamo i možemo.  Gospođa Trifunović pomogla mi je da proširim svoje znanje kako bi mogla da budem još bolji saradnik svojim klijentima. Ovim putem, preporučujem svima ovaj trening, posebno kolegama knjigovođama, jer će  bitno obogatiti svoja postojeća znanja. Hvala.

Pajović Slobodanka, agencija „GRACIJA“, Beograd

Оставите одговор

